FOLDERY
Teczki i foldery w Opakdruk Białystok
FOLDERY – złożone w „C” (4 str)
A6 | DL | A5 | A4 | A3 | |
1000 | 142 | 176 | 227 | 455 | 877 zł |
5000 | 335 | 411 | 544 | 1061 | 1998 zł |
10000 | 577 | 704 | 921 | 1791 | 3510 zł |
20000 | 1048 | 1300 | 1706 | 3112 | 6491 zł |
FOLDERY – złożone w „Z” lub „U” (6 str)
A6 | DL | A5 | A4 | A3 | |
1000 | 226 | 300 | 394 | 635 | 1326 zł |
5000 | 540 | 688 | 920 | 1501 | 3110 zł |
10000 | 917 | 1144 | 1561 | 2577 | 5240 zł |
20000 | 1761 | 2141 | 2860 | 4711 | 9670 zł |
Stosujemy różne rodzaje, bądź też nośniki ogłaszania się w otoczeniu. Najbardziej popularną i relatywnie tanią są foldery czyli ulotki składane. Służą one zazwyczaj promowaniu oferty firmy, zainteresowaniu klienta naszym produktem – ogólnie rzecz biorąc pozyskiwaniem nabywców. Jest to na tyle popularna forma reklamy, że napotykamy je dosłownie na każdym kroku i tak naprawdę trudno jest się przebić z naszą trafiając do klienta tak aby została przeczytana przed trafieniem do kosza.
Foldery możemy składać wielokrotnie i próbować zainteresować przeczytanie zawartości poprzez nadanie ciekawego kształtu po jej rozłożeniu. Takim tworzonym kształtem może być np. wachlarz rozsuwający się dookoła punktu zakucia.
Tą formą przekazu można efektywnie wyeksponować np. drukarnię, rozsuwając listki drukowane w wielu kolorach (jak wzorniki kolorystyczne), lub przedstawiając tęczę po rozsunięciu folderu; oczywiście zamieszczamy też info na temat oferty, jakości, ceny, kontaktu.
Ważnym czynnikiem jest to, aby folder nie był nijaki, zwykły, tani. Proponujemy wykonywanie druku bardziej ekskluzywnego: na grubym papierze, lakierowany punktowo, z wyciętym ciekawym kształtem. Od razu jak taki folder trafi do ręki zainteresuje nas po dotknięciu – stwierdzimy że jest to coś lepszego i opisuje produkt wysokiej jakości. Oraz co najważniejsze – taki folder przyciąga uwagę.
Ponadto folder nie może zawierać bardzo dużo informacji. Wręcz kilka zwrotów jak najbardziej terściwych i krótko opisujących twój najlepszy, najciekawszy produkt. Należy przygotować projekt inny dla różnych grup ludzi. Tak np. dla studenta liczy się cena, zaś dla osoby bardziej statecznej – komfort lub kompleksowa obsługa.
Zależnie od nakładu i oczekiwań klienta możemy foldery wydrukować na maszynie offsetowej, cyfrowej, lub ploterze
Formę wydruku dobierzemy tak aby produkt był możliwie najtańszy.